Sommaren 2007 körde jag ett läger för överVIKTIGA BARN under tio dagar. Det var fantastiskt kul. Jag var helt slut efter de tio dagarna förvisso, kände mig som åttio år med dålig kondition och värre. Hade någon sagt till mig, precis efter att barnen åkt hem, att nu ska du köra ett läger till.... då hade jag blånekat, aldrig! Nu har jag återhämtat mig med råge och vill verkligen få ihop ett läger till sommaren igen. Det är ett ypperligt tillfälle för barn, ...
Jag får väldigt mycker frågor i mitt jobb som tränare. Både på plats och utanför. De flesta frågor handlar om mat/kost. Hur ska jag äta och i de flesta fall, för att gå ned i vikt. Hur jag "bränner" mest. Nästa stora kategori är "jag har ont i.......". Sen kommer frågan hur jag ska träna för att det inte ska vara så tråkigt, och så ska det gå fort. Ibland ska en kropp "skräddarsys". Någon enstaka tränar inför något specifikt. Det är kanske inte så konstigt att det handlar ...
Idag har jag köpt mig ett par skinny-jeans på MANGO's outlet. 15 franc, bra köp. Coola också. De är skinny-jeans i ordets två bemärkelser. 1. De är smala(men inte stuprörssmala). 2. De är aaningen för små. Bara pyttelite, men de sitter tight och ger en liten bulle på magen som jag inte vill ha där. Det gör att man blir lite mer motiverad till att träna. Att de ...
... i sverige iaf började idag kl 12 med cykel+core och avslutades med 100 situps, allt med underbara och rosa ET.... gissa om jag har träningsvärk redan nu ikväll i magen att jag sen skulle ha varit på magnetröntgen av mitt vänstra knä men fegade ur är en riktig "sad story". jag fick sån panik och min klaustrofobi gjorde sig mer påmind än den varit sen jag var liten o blev inlindad i en madrass. nä, nästa gång får de söva mig HELT eller så skiter jag i det. ...
För mig finns det 6 vägar ut ifrån Enskede. Haningevägen, Huddingevägen, IKEA-vägen, NK-vägen, SATS Södervägen och Sickla. Idag skulle jag åka på orienteringstävling. Start mellan 10-12. Jag körde Huddingevägen, eftersom jag för inte så länge sedan åkte Haningevägen och där såg jag ingen avfart där det stod "Källbrinks IP". (Källbrink besöker jag ca 4 ggr per år minst och har gjort under ca 10 år). Försökte kolla bilkartan men just ...
Uppdaterad 2009-04-23 klockan 22:06 av Tränare Elisabeth