"Köpa sex är väl ungefär som att gå till sjukgymnasten"
av
2011-04-17 klockan 19:23 (23415 Visningar)
Dagen innehöll förutom en himla massa strålande sol och tänkvärda samtal med vänner och inte-den-träning-jag-vill men alltjämt en tur med min MTB och yoga. Under den där MTB-turen gjorde jag en "Jag-grej" och Långben fick göra en s k sonkårsutryckning. Som tack för hjälpen tog vi en fika. Han handlar, jag passar cyklarna. Framför honom i kön står en pappa som försöker prata med sin son och inte riktigt får honom att fatta. Ju mer irriterad han blir på att sonen inte förstår, desto mer knuffar han honom. Hårdare och hårdare. Där står också en biffbroiler (enl Långben) i mjukisbrallor och trimmad skalle och säger till pappan "Tror du han fattar bättre om du knuffar honom?". Eloge till honom. Vi kommer överens om att vi älskar civilikurage och ännu mer älskar vi den form av civilkurage som kikar fram hos någon när pappor, eller mammor givetvis, har ett vidrigt beteende mot sina barn.
På radion på väg hem från yogan så pratas det sexköp. Mannen 50+ som uppfattar det som att "Lisa" 20 tyckte det var fantastiskt att ha sex med honom, sitta och snacka lite, mysa lite och inte fattade han att hon var drogad. Vilket Lisa sedan förklarade var totally obvious. När reportern frågade om hur han skulle reagera ifall det var hans egen dotter som sålde sex svarade han arrogant, "jaha, nu kommer den där klassikern... det finns mycket som jag inte skulle vilja att min dotter gjorde"....!! Precis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför då utsätta någon annans dotter för det, ditt äckel!! (Jo, han är äcklig!).
Om sexköp säger han; "Det är väl ungerfär som att gå till sjukgymnasten. Bara lite trevligare".![]()

. Vi kommer överens om att vi älskar civilikurage och ännu mer älskar vi den form av civilkurage som kikar fram hos någon när pappor, eller mammor givetvis, har ett vidrigt beteende mot sina barn.

E-posta blogginlägg