| Mat & Dryck » Svensk forskning |
|
Om man vill undvika att få njurcancer är det en god idé att äta lax eller annan fet fisk några gånger i månaden. Det visar en ny stor studie vid Karolinska Institutet som publiceras i den ansedda vetenskapliga tidskriften JAMA.
Läs mer...
|
|
|